محل تبلیغات شما
اصول بارایابی رابطه‌مند

اوایل ۱۹۸۰، بسیاری از شرکت ها به برقراری تعاملات پایدار با تامین کنندگان و سایر ذی نفعان خود رو آوردند و پس از آن در اوایل ۱۹۸۳ بازاریابی رابطه مند برای اولین بار مطرح و از آن به عنوان استراتژی جذب، حفظ و بهبود روابط با مشتریان یاد شد. marketing

اصول بارایابی رابطه‌مند
بازاریابی رابطه مند نگهداری مشتریان و توسعه روابط و جذاب تر کردن هر چه بیشتر این روابط با مشتریان می باشد. بازاریابی رابطه مند شناسایی، ایجاد، نگهداری و ارتقای روابط با مشتریان و ذی نفعان سازمان است که این امر ایجاد اعتماد در نتیجه عمل به تعهدات محقق می شود. در واقع هدف نهایی بازاریابی رابطه مند جذب و حفظ مشتریان وفادار است.

نظریه‌های بنیادی مدیریت

سازمان خود را با چک لیست پیتر دراکر ارزیابی کنید

اصول بارایابی رابطه‌مند

مشتریان ,مند ,رابطه ,روابط ,بازاریابی ,اصول ,رابطه مند ,با مشتریان ,روابط با ,اصول بارایابی ,بازاریابی رابطه ,اصول بارایابی رابطه‌مند

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها